162 米国の教育モデル(2)

162 米国の教育モデル(2)
5
Kaj nun, bedaŭrinde, oni povas konstati la katastrofajn rezultojn. Israelo do fariĝis unu el la multaj landoj, kiuj, kaŭze de blinda adopto de la usona modelo, tute fuŝis iliajn reformojn pri edukado.
Kaj nun, bedaŭrinde, oni povas konstati la katastrofajn rezultojn.
Kaj nunそして今
bedaŭrinde残念ながら
oni povas konstati 人は~を確認できる
la katastrofajn rezultojnその破滅的な結果を.
そして今、残念ながらその破滅的な結果が確認されています。
Israelo do fariĝis unu el la multaj landoj, kiuj, kaŭze de blinda adopto de la usona modelo, tute fuŝis iliajn reformojn pri edukado.
Israelo do fariĝis だからイスラエルは~になった
unu el la multaj landoj多くの国々の中の1つに,
kiuj=which
kaŭze de blinda adopto de la usona modelo米国モデルの盲目的な採用が原因で
tute fuŝis全面的にやり損なった
iliajn reformojn pri edukado彼らの教育改革を
イスラエルは、米国モデルの盲目的な採用が原因で彼らの教育改革を全面的にやり損なった多くの国々の中の1つになりました。,
6
Bonŝance estas alternativo al la usona edukmodelo. Ekzistas hodiaŭ progresintaj eduksistemoj, ekzemple tiu de Finnlando, kiu pruviĝis kiel unu el la plej sukcesaj. La ŝlosilo de ĝia sukceso estas reciproka fido. En la usona modelo, daŭra mezurado, obsedaj testoj, la tiel nomataj "atingoj" per lernado limigita al trapaso de ekzamenoj sen agrablaj spertoj dum la lernado, tute ne kreas fidon al kaj ene de la eduka sistemo. Male, ili kaŭzas ĉiam pli profundan suspektemon kaj disvastiĝantan ribelon je ĉiuj niveloj de la sistemo.
Bonŝance estas alternativo al la usona edukmodelo.
Bonŝance estas 幸運なことに~が存在する
alternativo al la usona edukmodelo米国の教育モデルに代替え
幸せなことに、米国の教育モデルに替わるものがあります。
Ekzistas hodiaŭ progresintaj eduksistemoj, ekzemple tiu de Finnlando, kiu pruviĝis kiel unu el la plej sukcesaj.
Ekzistas hodiaŭ progresintaj eduksistemoj今日、進展した教育システムが実在する
ekzemple tiu de Finnlandoたとえばフィンランドのそれ
kiu= which
pruviĝis kiel unu el la plej sukcesaj最も成功しているものの1つとして証明した.
今日、進展した教育システムが実在しています。たとえばフィンランドのそれで、最も成功しているものの1つとして証明されています。
La ŝlosilo de ĝia sukceso estas reciproka fido.
La ŝlosilo de ĝia sukceso その成功の鍵は
estas reciproka fido相互信頼である
その成功の鍵は相互信頼にあります。
En la usona modelo, daŭra mezurado, obsedaj testoj, la tiel nomataj "atingoj" per lernado limigita al trapaso de ekzamenoj sen agrablaj spertoj dum la lernado, tute ne kreas fidon al kaj ene de la eduka sistemo.
En la usona modelo,米国モデルでは
daŭra mezurado持続的な測定,
obsedaj testoj強迫観念的なテスト(pl),
la tiel nomataj "atingoj"いわゆる「達成度」
per lernado limigita al trapaso de ekzamenoj 試験に通ることに限定された学習による
sen agrablaj spertoj 快適な体験なしに
dum la lernado学習中に,
tute ne kreas fidonまったく信頼を生み出さない
al kaj ene de la eduka sistemo.その教育体系に、そしてその中で
米国モデルでは持続的な測定、強迫観念的なテスト、学習中における快適な体験なしに、ひたすら試験に通ることだけに限定された学習によるいわゆる「達成度」、これらすべてはその教育体系に、そしてその教育体系の中で、まったく信頼を生み出しません。
Male, ili kaŭzas ĉiam pli profundan suspektemon kaj disvastiĝantan ribelon je ĉiuj niveloj de la sistemo.
Male反対に,
ili kaŭzas ĉiam pli profundan suspektemonそれらは常に疑い深さを惹き起こす
kaj disvastiĝantan ribelonそして周りに広がる反抗を
je ĉiuj niveloj de la sistemo.その体系のすべてのレベルで
反対に、それらは常に深い疑惑と周りに広がる反抗を、その体系のすべてのレベルで惹き起します。
8月26日
スポンサーサイト