fc2ブログ

163 米国の教育モデル(3)

163 米国の教育モデル(3)
163 米国の教育モデル(3)




7
En Israelo, silentan ribelon al la nuna sistemo, fanatike aprezema sed tute ne aprezata, organize estigas grupoj da gepatroj per kreado de memfinancitaj, do privataj kaj elitaj, lernejoj por iliaj infanoj. En tiaj lernejoj, la aliro al edukado estas tute malsimila al tiu de publikaj lernejoj: obseda taksado de rezultoj ne plu estas la ĉefa eduka rimedo sed multe pli gravas la signifo kaj plezuraj spertoj de lernado kaj vivo.

En Israelo, silentan ribelon al la nuna sistemo, fanatike aprezema sed tute ne aprezata, organize estigas grupoj da gepatroj per kreado de memfinancitaj, do privataj kaj elitaj, lernejoj por iliaj infanoj.
En Israelo, イスラエルでは
silentan ribelon沈黙の反抗を
al la nuna sistemo,現行の体系への
fanatike aprezema狂信的に高く評価する傾向の
sed tute ne aprezataしかしまったく評価されていない,
organize estigas組織的に生じる
grupoj da gepatroj 両親の集団が
per kreado de memfinancitaj自己資金の創造によって
do だから
privataj kaj elitaj, lernejoj私立のエリート校(pl)
por iliaj infanoj. 彼らの子どもたちのための
イスラエルでは、狂信的に高く評価される傾向のある現行の体系(しかし全く評価されていないのです)への沈黙の反抗を、
私立とエリート学校の子供たちのために、両親の集団が(お金持ちですから、自己資金を使って)組織化しました。

En tiaj lernejoj, la aliro al edukado estas tute malsimila al tiu de publikaj lernejoj:
En tiaj lernejojそのような学校では,
la aliro al edukado教育へのアクセス
estas tute malsimila まったく異なっている
al tiu de publikaj lernejoj公立学校のそれへ
そのような学校では、教育へのアクセスが公立学校とは全く異なっています。

obseda taksado de rezultoj ne plu estas la ĉefa eduka rimedo sed multe pli gravas la signifo kaj plezuraj spertoj de lernado kaj vivo.
obseda taksado de rezultoj結果(成績)の強迫観念的な査定
ne plu estas la ĉefa eduka rimedoもはや主要な教育手段でない
sed multe pli gravas la signifo しかしその意義ははるかに重要である
kaj plezuraj spertojそして楽しい体験は
de lernado kaj vivo.学習と生活の
成績(採点)の強迫観念的な査定はもはや主要な教育手段ではありません、学習と生活の意義と楽しい体験が
遥かに重要なのです。




8
Oni tiel atingas la aŭtonomecon, kiu permesos al gepatroj kaj al gelernantoj fruktodonan kunlaboradon kun celkonscia instrua skipo. Tiamaniere oni povas difini la specifajn lernejajn programojn, kadre de nacia eduka enhavo, kaj ĉefe adopti la plej taŭgajn kaj trafajn instrumetodojn por la specifaj necesoj de ĉiu loka komunumo.

Oni tiel atingas la aŭtonomecon, kiu permesos al gepatroj kaj al gelernantoj fruktodonan kunlaboradon kun celkonscia instrua skipo.
Oni tiel atingas la aŭtonomeconそのようにして人は自治(自主性)に到達する
kiu =which
permesos al gepatroj kaj al gelernantoj両親と生徒たちに約束するだろう
fruktodonan kunlaboradon成果をもたらす共同作業を
kun celkonscia instrua skipo.目的意識のハッキリした指導シフトを伴った
このようにして自治(自主性)が達成されます、それは目的意識のハッキリした指導シフトを伴った成果をもたらす共同作業を両親と生徒たちに約束するせしょう。

Tiamaniere oni povas difini la specifajn lernejajn programojn, kadre de nacia eduka enhavo, kaj ĉefe adopti la plej taŭgajn kaj trafajn instrumetodojn por la specifaj necesoj de ĉiu loka komunumo.
Tiamaniere このようにして
oni povas difini 人は明確にすることができる
la specifajn lernejajn programojn特別な学校プログラムを,
kadre de nacia eduka enhavo国民(民族)の教育内容の枠内で,
kaj ĉefe adoptiそしてもっぱら採用する
la plej taŭgajn kaj trafajn instrumetodojn最適のそして的確な教育法を
por la specifaj necesoj 特別な必要のための
de ĉiu loka komunumo. 各地域のコミュニティーの
こうして国民(民族)の教育内容の枠内で, 特別な学校プログラムを規定し、各地域コミュニティーの特別な必要のための最適で的確な指導方法を明確にすることができます。




9
Espereble la "ĉiovidaj gravgravuloj" de la ministerio pri edukado finfine malfermos siajn okulojn por konstati, ke kiel Finnlando pruvas: ĝuste tiu ĉi aliro estas la vojo al sukceso.

Espereble la "ĉiovidaj gravgravuloj" de la ministerio pri edukado finfine malfermos siajn okulojn por konstati, ke kiel Finnlando pruvas:
Espereble期待できるように
la "ĉiovidaj gravgravuloj" 「すべてを見る重要なお偉方たち」
de la ministerio pri edukado 教育省の
finfine malfermos siajn okulojn ついにその両眼を開くだろう
por konstati, ke ~を確認するために
kiel =as、どのように
Finnlando pruvasフィンランドが証明している
ĝuste tiu ĉi aliroまさしくこのアクセスが
estas la vojo al sukceso成功への道である.
教育省の「すべてを見る重要なお偉方たち」が、フィンランドが証明しているように、まさしくこのアクセスが成功への道であることを確認するために、ついに彼らの両眼を開くことが期待されます。
8月27日
スポンサーサイト



コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

shige1930

Author:shige1930
FC2ブログへようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR